Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 147/156/ГТ, тема за общи приказки

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Monteso Покажи съобщение
    Колеги, от 2-3 месеца имам проблеми при паленето с мойта 147 1.9JTDm 120 коня - 2008 година. Като цяло пали с повечко въртене и зор, но понякога въртенето продължава по 20-30 секунди и когато най-накрая запали от ауспуха изкарва гъст бял дим. Въпреки всичките мъки до момента нямам случай да не съм успял да запаля. Няма никакво значение дали колата е топла или студена, пробвал съм и с нафта от различни бензиностанции. Иначе алфата си върви нормално, набира си се както и преди и по време на път не пуши грам. Проверени са свещи, реле и е сменен датчик на разпределителен вал, че се беше заразлепвал и имах някакви съмнения. Минала е през няколко диагностики и до сега не е показала никакви грешки на двигателя, както и никакви отклонения извън нормите на дюзите. От десетина дни когато се стигне до ситуацията да върти продължително ми светва чек, който грубо преведен от мен ме предупреждава, че катализатора е задръстен. По принцип при закачането на едната от диагностиките показа, че е задръстен на 90% и вкарахме колата принудително в регенерация. Сега като се замисля това беше и периода в който палех най-безпроблемно автомобила. Това, което ми хрумва е да премахна катализатора(и дпф-а), защото до колкото разбрах имам и такъв някъде около катализатора, и да сложа резонаторно гърне. Разбира се това ще е гарнирано и с някакви промени по софтуера. Та въпросите ми са - смятате ли, че съм прав и проблема е там ? И някой извършвал ли е тази процедура на автомобила си, за да ми предложи сервиз в който могат да свършат цялата работа и евентуално да ме ориентира за цена ?
    Забелязал ли си през колко време ти прави регенерация....?......виж дали не ти се качва нивото на маслото...?....най добре е да идеш в някой от форумните сервизи да и направят диагностика....единият катализатор не се бара, другият при дпф се премахва и самият дпф, сменя се софтуера и си ти, ако проблема ти е от там.....на лично мога да ти препоръчам къде.....цялата операция към 300 лв.....е може да изкараш някой лев от дпф и катализатора.....
    По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
    https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

    Comment


    • Първоначално публикувано от pace Покажи съобщение
      Момци,вадих кошницата от резервоара и сега не ми показва вярно,първо не бях сложил уплътнението както трябва и стоеше около един пръст по високо...показваше много малко гориво,сега е както трябва ”мисля” но стрелката не мърда от втората черта ”чертата преди половината” питането ми е,трябва ли уплътнението да е до долу и с натиск да се обере луфта на пружината на кошницата или....
      Незнам как си се борил с тая кошница и какво си изкривил, или счупил....?....напълни резервуара до горе и ако не се оправят нещата, трябва да смениш нивомера....
      По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
      https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

      Comment


      • Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
        Забелязал ли си през колко време ти прави регенерация....?......виж дали не ти се качва нивото на маслото...?....най добре е да идеш в някой от форумните сервизи да и направят диагностика....единият катализатор не се бара, другият при дпф се премахва и самият дпф, сменя се софтуера и си ти, ако проблема ти е от там.....на лично мога да ти препоръчам къде.....цялата операция към 300 лв.....е може да изкараш някой лев от дпф и катализатора.....


        Често влиза в регенерация сама и то още от преди да се появи проблема.

        edit: писах ти на лично, ама нещо не съм много сигурен дали ми получи съобщението
        Last edited by Monteso; d.m.y г., 07:41.

        Comment


        • Първоначално публикувано от Monteso Покажи съобщение

          Често влиза в регенерация сама и то още от преди да се появи проблема.

          edit: писах ти на лично, ама нещо не съм много сигурен дали ми получи съобщението
          Всичко е точно....писах ти....
          По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
          https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

          Comment


          • Кой номер е гайката на главината на 156?
            Alfa 155 1.9TD '97 EX
            Alfa 166 2.4 JTD EX
            Alfa 156 2.4 JTD

            Comment


            • Първоначално публикувано от pace Покажи съобщение
              Кой номер е гайката на главината на 156?
              Тънкостенна , номер 36

              Comment


              • Прав е колегата, 36 е.
                На моята само предните са за тънкостен. Задните се свалят и с нормален камък.
                156 2.0TS

                Comment


                • Колеги как се вади клапана на картерните газове на 156 ТС, гледам има някакво зъбче, но не мърда на никъде.
                  Sport Wagon 2.0TS|LPG

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Friday Покажи съобщение
                    Колеги как се вади клапана на картерните газове на 156 ТС, гледам има някакво зъбче, но не мърда на никъде.
                    Може ли да ми кажеш къде се намира този клапан и как изглежда?

                    Comment


                    • Намира се на смукателния колектор до дроселовата клапа.
                      https://images.app.goo.gl/EE2MGjFqtjEPwSXq7
                      Sport Wagon 2.0TS|LPG

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Friday Покажи съобщение
                        Намира се на смукателния колектор до дроселовата клапа.
                        https://images.app.goo.gl/EE2MGjFqtjEPwSXq7
                        Мерси.

                        Comment


                        • Някой може ли да ми каже каква е разликата между задната седалка на GT и 147, и има ли някакъв вариант да се "побългари", че да се сложи успешно ?
                          Last edited by Monteso; d.m.y г., 18:03.

                          Comment


                          • Смених днес маслото, обаче когато стегнах филтъра-Ман, на ръка както пише, когато запалих почна да тече. Наложи се да го достегна с ключа. Още оборот и нещо, това може ли да доведе до някаква повреда по филтъра когато стане горещ?

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от El Caballero Покажи съобщение
                              Смених днес маслото, обаче когато стегнах филтъра-Ман, на ръка както пише, когато запалих почна да тече. Наложи се да го достегна с ключа. Още оборот и нещо, това може ли да доведе до някаква повреда по филтъра когато стане горещ?
                              По-скоро не. До колкото помня на указанията на филтъра пишеше след като го стегнеш на ръка, да се достегне още 3/4 оборот. Страно е, че е протекъл, до сега никога не ми се е случвало, а ползвам винаги ман. Намаза ли преди това уплътнението с прясно масло?
                              Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
                              Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
                              Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от firedragon Покажи съобщение
                                По-скоро не. До колкото помня на указанията на филтъра пишеше след като го стегнеш на ръка, да се достегне още 3/4 оборот. Страно е, че е протекъл, до сега никога не ми се е случвало, а ползвам винаги ман. Намаза ли преди това уплътнението с прясно масло?
                                Намазах. Стягах при работещ двигател докато спре да тече. Този който свалих беше с деформирано уплътнение, може и той да е стяган с ключ.
                                Last edited by El Caballero; d.m.y г., 12:01.

                                Comment

                                Working...
                                X